Типи і сорти вагонки для внутрішніх і зовнішніх робіт

У всьому світі, останнім часом, зростає тенденція на простоту, натуральність і екологічність в усьому, починаючи від їжі, яку ми споживаємо і закінчуючи засобами пересування. Чи не минув цей мейнстрім і архітектурно-дизайнерську область. Ну, і, якщо вже міркувати на тему дизайну і екології, то без обговорення однієї з головних героїнь цієї сучасної історії - вагонки - не обійтися. Виготовляється вагонка їх натурального дерева хвойних і листяних порід.

Качественное проектирование домов вы можете заказать на http://kievaviaproekt.com.ua, специалисты сделают свою работу быстро и надежно.

Екологічність, шумо і теплоізоляція, простота укладання, широкий спектр для можливостей використання зовні і всередині будівель, а головне - відносно не висока вартість - підкорили серця багатьох обивателів. Мало того, монтаж вагонки настільки простий, що його може виконати своїми руками навіть дилетант, а ось термін служби обробки з вагонки досить високий - двадцять п'ять і більше років. Цікавий матеріал і над ним варто поміркувати, дізнатися всі секрети і очевидні переваги. Ну що ж ... поїхали.

Сорти і типи вагонки. Опис.

Вагонка являє собою довгу, вистругану дошку, що має невеликий пазл по всій довжині і гребінь з протилежного боку, що максимально спрощує роботу зі встановлення з даними оздоблювальним матеріалом.

Для виробництва вагонки використовують хвойні та листяні деревні породи. З хвойних порід в фаворитах виробників і споживачів - сосна - економно, довговічне і дерево має гарний візерунок на зрізі. Досить красива і дуже надійна вагонка з модрини і кедра, але ці види хвойних може дозволити собі далеко не кожен з-за високої вартості. Ель не часто використовується при внутрішній обробці, але не через дорожнечу, а в силу своїх якостей - пухкої і недовговічною деревини, але зате ялинка стійка до вологи, що робить вагонку з неї просто ідеальним матеріалом для зовнішніх робіт.

Листяні дерева, які використовуються у виробництві вагонки: вільха, липа, осика, ясен і клен. Горіх і дуб складають преміальні сорти у виробництві, що відповідно обходиться дорожче бюджетної деревини.

Кожне дерево має свої особливості і, спираючись на такі індивідуальні властивості, і йде використання деревини. Вагонка з ялини, як правило, йде на будівництво альтанок і інших зовнішніх робіт. Сосну рідко використовують в саунах і лазні через підвищеного вмісту смол, а ось липа та вільха для таких цілей підходять ідеально - деревина не нагрівається і не зможе завдати опіки.

Модрина дає ідеальну вагонку для зовнішніх оздоблювальних робіт: під впливом вологого середовища, з часом, вагонка з цього дерева стає тільки твердіше і міцніше, але вибір цього матеріалу може зупинити висока вартість.

Що стосується видів вагонки, то виробники умовно поділяють її на наступні види:

Євровагонка - найпоширеніший вид.

Американка - має вигляд бруса і підходить виключно для горизонтального кріплення із зовнішньої сторони будівель.

Блок-хаус - має форму натурального стовбура - круглу.

Виробництво вагонки йде за однією технологією і тільки потім вона сортується за категоріями і залежать вони від кількості сучків, смоляних кишень, тріщин, сколів та інших дефектів, як механічних, що з'явилися при виробництві, так і природних.

Відповідно до стандартизацією, прийнятої в нашій країні - державному стандарту, можна виділити чотири основні класи вагонки:

Вищий сорт - клас Екстра (Преміум).

Перший сорт - клас А

Другий сорт - клас В

Третій сорт - клас С.

Вищий сорт - клас Екстра або Преміум, як вже зрозуміло з назви, найдорожчий і якісний матеріал для обробки. На вагонке цього класу відсутні навіть натяки на будь-які пошкодження або дефекти.

Технологія зрощення кілька здешевлює вартість цього преміум класу, інакше б ціна була практично космічної, але навіть цей метод обробки деревини не робить Екстра клас доступним кожному обивателю. Ідеальне покриття для такої вагонки - лак, який законсервує деревину і не приховає розкішний малюнок текстури дерева, написаний самою природою.

Похожие страницы: