Функції автомобільних шин

Шина являє собою складне поєднання численних компонентів: до двохсот! Її виробництво вимагає великої різноманітності сировинних матеріалів: природний і синтетичний каучук, металеві кабелі, текстильні волокна і всілякі добавки.

гумова суміш

Для виробництва шин використовуються більше 30-ти видів природного та синтетичного каучуку, кожен з яких має свою специфіку. Вони змішуються у величезних змішувачах аж до отримання гладкою і однорідної маси. З'єднання різних сумішей визначить якість шин з точки зору еластичності, зчеплення або зносостійкості.

Вы можете купить высококачественные шины тобольск обширный ассортимент легковых шин и дисков. Богатый выбор отечественных и импортных производителей в наличии, а также под заказ в рекордно низкие сроки по самой выгодной цене

складові елементи

Поєднання виробляється в обертовому складальному барабані, в який послідовно укладаються різні шари матеріалів. Ось основні етапи цієї операції:

Укладання внутрішнього герметичного шару. Першим елементом, що укладається на барабан, є лист з синтетичного каучуку, що не пропускає повітря. В сучасних шинах він замінює камеру.

Укладання шару каркаса. На барабан укладаються шари з обрезиненних текстильних або металевих кордів. Вони утворюють арматуру радіально «охоплює» шину. Це радіальний каркас.

Установка бортових кілець. З двох сторін шини встановлюються обручі з металевого кабелю. Називають їх бортовими кільцями. Вони забезпечують кріплення шини на ободі, одночасно забезпечуючи герметичність. Потім шар каркаса загинається і блокується на бортових кільцях.

Накладання боковин. Потім укладаються інші смуги. Це, зокрема, боковини з еластичної і міцної гуми, що поглинають деформації шини і оберігають її від бічних ударів. На боковину шин також наноситься маркування.

Формування шини. Потім шині надається форма шляхом накачування центральній частині барабана.

Зміцнення брекерного шару. Потім на брекерних шар укладаються два додаткових шару. У поєднанні з кордом каркаса, розташованим по косій, це формує жорсткі трикутники.

Накладання протектора. В останню чергу накладається протектор - частина шини, що знаходиться в контакті з дорогою.

вулканізація

Потім «сира» шина поміщається в прес-форму з гравірованими стінками для відтворення на шині протекторного малюнка і маркування. У центрі прес-форми заповнена перегрітої водою діафрагма притискає м'яку шину до стінок. Під дією тепла починається процес вулканізації. Підвищення температури до 150 ° забезпечує процес вулканізації: сірка, яка входить до складу гумової суміші, забезпечує зв'язок між ланцюжками полімерів. Таким чином відбувається перехід з пластичного стану в еластичне стан.

Перевірка

Після виходу з прес-форми проводиться перевірка шини. Пошук дефектів здійснюється або інспекторами, або спеціалізованої машиною. На виробничій лінії проводиться «випадковий» відбір шин, які просвічуються рентгенівськими променями. При виявленні на шині найменшого дефекту, навіть незначного, шина відбраковують.

Саме шина виконує шість основних функцій, що забезпечують безпеку і комфорт: нести, котити, направляти, передавати, амортизувати, служити довго.

1. Нести

Шина несе вагу, що перевищує більш ніж в 50 разів її власний, і протягом терміну своєї служби піддається більш ніж 20 мільйонам деформацій. Крім цього, вона повинна витримувати значні перерозподілу навантаження як при прискоренні, так і при гальмуванні.

2. Котити

Шина повинна зберігати свої показники на дорожніх покриттях будь-якого типу і при температурах, що можуть коливатися від -50 ° C до + 50 ° C. З метою ефективності та охорони навколишнього середовища вона повинна також забезпечувати слабкий опір коченню.

3. Направляти

Шина повинна за будь-яких обставин забезпечувати стабільність траєкторії автомобіля. Це означає, що вона повинна витримувати без відхилення, поперечні навантаження. Це властивість залежить, серед іншого, від правильного вибору тиску для передніх і задніх шин.

4. Передавати

Прямі лінії, віражі, прискорення, гальмування ... Шина постійно передає енергію двигуна на грунт. Вона повинна відповідати численним вимогам водіння, дороги і навколишнього середовища. Вона піддається поздовжнім і поперечним навантаженням, які можуть досягати значень, рівних її власної навантаженні на площу, яка не перевищує розміру долоні.

5. Чи амортизувати

Шина «поглинає» перешкоди і амортизує нерівності дорожнього покриття, забезпечуючи тим самим комфорт водієві і пасажирам, а також довговічність автомобіля. Її основною перевагою є гнучкість, в першу чергу в вертикальному напрямку.

6. Служити довго

Тривалість життя шини залежить від умов її експлуатації (навантаження, швидкість, стан дорожньої поверхні, стан автомобіля, стиль водіння і т.д.) і від якості контакту з грунтом. Звідси і найважливіша роль, яку відіграє тиск в шині.

Похожие страницы: