Види зносу шин

Шини автомобіля є єдиним елементом транспортного засобу, який пов'язує його з дорогою. Часто власники автомобілів забувають про те, що гума це найважливіший елемент автомашини, який безпосередньо впливає на нашу безпеку. Але коли гума зношується, кожен водій з прикрістю розуміє, що прийшов час витрачати гроші на покупку нових покришок. Але не завжди придбання нової гуми рятує становище. Адже іноді знос гуми може вказувати на можливі несправності автомобіля. У такому випадку заміна гуми на нову може не допомогти. Наприклад, при деяких видах поломок ваша нова гума може за короткий термін передчасно зноситися. Давайте розберемо десять найпоширеніших видів зносу шин за якими, цілком можливо визначити причину цього зносу, з'ясувавши в результаті технічний стан транспортного засобу.

  • Вы можете выбрать качественные диски и шины  диски ишим из огромного ассортимента, а также купить летнюю резину, зимние шины, всесезонные автошины для легковых автомобилей, грузовых автомобилей, внедорожников, коммерческого транспорта по самым выгодным и низким ценам

Знос протектора гуми по центру (посередині). При цьому виді зносу покришок, як правило, найсильніше зношений протектор посередині покришки

Причина: Якщо шина найбільше зношується по центру колеса, то це говорить про те, що центральна частина протектора мала найбільше контакту з дорожнім покриттям, в порівнянні з протектором ближче до країв гуми. Отже автомобіль, на якому була встановлена ця гума мав не достатнє зчеплення з дорожнім покриттям. Відповідно тяга машини була недостатньою.

Найчастіше подібний знос говорить про те, що шина була накачени неправильно. Тобто тиск в шині не відповідало тому тиску, який рекомендує виробник автомобіля. Такий тип зносу говорить про те, що власник машини не перевіряв тиск в шинах при холодній погоді і при різких перепадах температури на вулиці, при якій тиск в шинах може істотно змінюватися.

Справа в тому, що поки покришки холодні (наприклад, після морозної ночі) тиск в шинах може бути нижче, ніж рекомендує виробник. Але після початку руху тиск в шинах починає рости від нагрівання повітря в ньому. У підсумку після виразно пройденої відстані тиск в шинах може перевищити максимально допустиму норму рекомендовану автовиробником. У підсумку, перекаченние шина нерівномірно прилягає до дорожнього покриття, в результаті чого буде спостерігатися нерівномірний знос покришок по центру протектора.

Деякі автолюбителі часто радять для поліпшення керованості і зниження витрати палива, навпаки перекачувати колеса. Але це не виправдано. Так, у такий спосіб ви трохи зможете знизити споживання палива і навіть трохи поліпшити керованість, але в підсумку ви заплатите за це швидким зносом протектора.

Грижа шин (випинання) і тріщини на боковій стінці

Тріщини і опуклості на боковій стінці шин. Причина: Це зазвичай відбувається від удару об вибоїну (яму) на дорозі, бордюр і т.п. Зазвичай шина добре захищена від подібних ударів. Але якщо покришка має недостатній тиск або перекочений, то в результаті удару є велика небезпека, що покришка буде пошкоджена. Великі тріщини на боковій стінці покришки, які проходять уздовж обода колеса говорять про те, що гума тривалий час експлуатувалася з недостатнім тиском. Невеликі тріщини на бічній поверхні гуми говорять про зовнішньому пошкодженні або про вік гуми (через старість склад гуми починає хімічний розпад, в результаті чого шина починає тріскатися).

Грижа шини виглядає, як опуклість на поверхні гуми. Найчастіше випинання (грижа) з'являється на боковій стінці покришки. Грижа гуми пов'язана з внутрішнім пошкодженням (шаром гуми). Зазвичай це відбувається в зв'язку з ударом бічною частиною колеса об бордюр, стовп і т.п. Найчастіше після удару, грижа (випинання) колеса відразу не проявляється. Тобто, після удару ви можете побачити грижу тільки через тиждень або навіть після закінчення місяця.

Якщо ви помітили на покришки тріщини або грижу, то необхідно, якомога швидше купити нові покришки

Похожие страницы: