Доставка пасажирів

Міжнародні та міжміські пасажирські перевезення

Міжнародні. Доставка пасажирів здійснюється з однієї держави в іншу. Перевезення відрізняються великою протяжністю маршруту (від декількох сотень до декількох тисяч кілометрів), значними інтервалами руху і спеціальними умовами, регламентованими міжнародними транспортними конвенціями. Для міжнародного сполучення використовується повітряний, морський, залізничний та автомобільний транспорт.

Тариф Премиум предлагает к Вашим услугам пассажирские перевозки различными видами транспорта быстро, надёжно и качественно по самым выгодным и приемлимым ценам

Міжміські. Доставка пасажирів здійснюється між населеними пунктами різних регіонів, автономних республік усередині однієї країни. Перевезення відрізняються великою протяжністю маршруту (від 50 до кількох тисяч кілометрів) і використанням комфортабельних засобів пересування. Для міжміського сполучення може використовуватися повітряний, водний, залізничний і автомобільний транспорт.

Приміські. Доставка пасажирів здійснюється між населеними пунктами однієї області або району. Перевезення відрізняються середньою довжиною маршруту (до 50 км), великими інтервалами руху, невеликим і нестабільним пасажиропотоком, який залежить від часу доби, сезону та інших факторів. Для приміського сполучення може використовуватися залізничний (електропоїзди) і автомобільний (таксі, мікроавтобуси, автобуси) транспорт.

Міські. Доставка пасажирів здійснюється в межах одного населеного пункту. Перевезення відрізняються незначною протяжністю маршрутів (8-10 км), невеликими інтервалами руху, щільним пасажиропотоком в певний час доби. Здійснюються підземним (метрополітен) і наземним (автобуси, мікроавтобуси, тролейбуси, трамваї, таксі) транспортом.Історіческі склалося так, що на наземний рейковий транспорт в даний час припадає відносно мала частка внутрішньоміських пасажирських перевезень. В Європі та Америці він не витримав конкуренції з боку приватних автомобілів. Так, в даний час трамвайні повідомлення функціонують приблизно в 300 містах світу, тоді як між першою і другою світовими війнами число таких міст було в 2 рази більшим.

Перші лінії міського рейкового транспорту з'явилися в Нью-Йорку в 1852 р, потім в Парижі в 1853 р Вони проходили по вулицях на рівні землі, не відокремлюватися від іншого вуличного руху. Однак останні лінії трамвая в Парижі були закриті в 1937 р, в Лондоні в 1961 р, чому сприяла наявність розгалуженої мережі метрополітену і автобусних маршрутів.

В даний час самим трамвайним містом світу є Санкт-Петербург. Щорічно 2000 поїздів трамвая перевозять по лініях загальною протяжністю понад 700 км близько 1 млрд. Пасажирів. На другому місці знаходиться Москва від 1000 поїздами трамвая, протяжністю ліній 450 км і об'ємом перевезень близько 400 млн. Пасажирів на рік. Трамвайні повідомлення поширені в основному в містах Східної і Центральної Європи. Найбільшим числом міст з трамвайним сполученням має Німеччина: тут трамваї є в 52 містах, причому в 20 з них кількість населення не перевищує 200 тис. Чол.

Міські адміністрації поступово повертаються до визнання громадського, особливо рейкового транспорту як дієвого засобу вирішення все ускладнюються транспортних проблем, найважливішою з яких є перевантаження вулиць автомобілями, яка призводить до утворення заторів, отже, до збільшення часу поїздки, і забруднення повітря вихлопними газами. На першому етапі в столицях і найбільших містах різних країн світу в розширення масштабах будувалися лінії підземного метрополітену. Потім і в менш великих містах стали створювати мережі метрополітену полегшеного типу, лінії якого частково проходили на рівні землі. І, нарешті, останнім часом звернули увагу на трамвай, вартість інфраструктури та рухомого складу якого істотно нижче, ніж метрополітену. Визнані такі гідності трамвая, як висока провізна здатність і швидкість руху поїздів (при виділенні відокремлених смуг), а також екологічна чистота (при прийнятті заходів щодо зменшення шумового впливу на навколишнє середовище). Таким чином, виникли умови для повернення трамвая в міста.

Протягом останніх років трамвай з'явився вперше або відродився приблизно в 30 містах понад 10 країн світу. До кінця 2000 р буде відкрито ще більше 10 трамвайних мереж, і до 100 проектів розглядаються на п'яти континентах, особливо в Азії, де потреби в громадському транспорті найбільші. Однак в реальному здійсненні проектів лідирують США, де створюються 12 мереж, Франція (10) і Великобританія (4).

Похожие страницы: