​Види і типи сайтів

Види і типи сайтів - дізнайтеся який сайт необхідний під ваші потреби

Всесвітня павутина сповнена інтернет-ресурсів, які відрізняються один від одного тематикою, призначенням і багатьма іншими характеристиками. Сайти зі схожими параметрами можна класифікувати в групи.

Услуга разработка сайтов от опытной компании с большим опытом работы для любой сферы бизнеса, услуги регистрации доменов и хостинга, поддержка и обслуживание сайтов. Доступные цены и приятный сервис.

У даній статті ми розглянемо різноманітні види сайтів і різні їх типи. Ці класифікації можуть носити досить умовний характер, тому що іноді сайти можуть містити параметри різних видів і типів.

кщо було прийнято рішення створити свій власний інтернет-сайт, необхідно чітко розставити кордону між типами сайтів і визначити, якого виду ресурс необхідний під ваші потреби.

Інформаційні сайти є одними з найбільш популярних в мережі інтернет, вони призначені для донесення до користувача абсолютно будь-якої інформації. Розглянемо різновиди сайтів інформаційної спрямованості.

1. Одне тематичні або різно тематичні інформаційні сайти.

Тематичні сайти - ресурси, у яких практично всі сторінки присвячені одній певній проблематиці або темі, в свою чергу різно тематичні сайти захоплюють широке коло інформаційної спрямованості і можуть бути присвячені великій кількості тематик і напрямків. Попит на такі сайти дуже великий і користуються ними як великі фірми, так і прості веб-майстри.

2. Новинні сайти

Новинні сайти виконують дуже важливу задачу - вони повинні донести до користувача різні новини, які відбувалися, відбудуться чи відбуваються в даний момент. При цьому, новинні сайти можуть бути присвячені одній певній тематиці, або розповідати інтернет спільноті про новини з різних життєвих сфер людини.

3. Блоги.

У всесвітній павутині блоги сьогодні зустрічаються досить часто, при цьому рівень їх популярності стає дедалі більше. Блоги, як і новинні сайти, призначені для того, щоб донести ту чи іншу інформацію інтернет-спільноті, але з однією істотною відмінністю: автор описує свою особисту думку на те, що відбувається.

Умовно блоги, діляться на дві категорії, кожна з яких виконує свою певну задачу:

Корпоративні

особисті

Корпоративні блоги, як правило, створюються певними компаніями, підприємствами чи підприємцями в якості додаткового ресурсу, що розкручує бренд, і часто є доповненням до комерційного або корпоративного сайту. На них власники поширюють своїм потенційним та існуючим клієнтам останні тенденції в певній галузі, новини і т. Д.

Особисті блоги - категорія сайтів, в яку входять ресурси, створені окремими користувачами. Їх основна мета - донесення широкому колу громадськості думку автора з певної теми. Дуже часто блоги створюють фрілансери, публікуючи на них інформацію щодо своєї сфери діяльності. Таким чином підвищують свою популярність і стають помітнішими серед конкурентів, залучають нових клієнтів, діляться різною інформацією з інтернет-користувачами і т. Д.

Умовно блоги поділяються на дві категорії в залежності від того, як багато тем на них розглядається:

Вузько тематичні (пару тим, що мають тісний зв'язок один з одним);

Загально тематичні (абсолютно різні теми).

2 група. Сайти корпоративної спрямованості.

Корпоративні сайти

1. Корпоративні сайти.

Корпоративні Інтернет-ресурси створюються організаціями або компаніями для виконання однієї з двох певних завдань: зміцнення зв'язку між філіями та відділеннями або підвищення іміджу в очах потенційних і існуючих клієнтів. Залежно від того, яку з вищезгаданих проблем повинен вирішувати корпоративний ресурс, прийнята така класифікація сайтів:

іміджевий;

Інформаційний.

Іміджевий сайт виконує одну з найважливіших функцій для компанії - рекламу. На ньому, як правило, описується історія підприємства, компанії або торгової марки, надаються докладні поточні відомості, контактна інформація, містяться відомості про вироблені і які розповсюджуються товари, послуги, що надаються. На них також можуть публікуватися різні новини, інформація про акції, що надаються знижки - все те, що характеризує компанію перед клієнтом.

Вони відрізняються оригінальним ексклюзивним дизайном, поєднанням нестандартних елементів оформлення і рішень.

Інформаційний корпоративний сайт виконує не менш значущі функції - автоматизація та зміцнення зв'язку між відділами та філіями, обіг документів, управління персоналом і т. Д. Рядові користувачі інтернету, як правило, не мають відкритого доступу до такого сайту, так як він призначений виключно для співробітників однієї організації.

Похожие страницы: