Що таке евакуатор

04 февраля 2018

Напевно ви приблизно уявляєте собі, що таке евакуатор. Це такий автомобіль, спеціально призначений для перевезення інших автомобілів. Хто сказав "автовоз"? Згоден, автовоз теж потрапляє під моє визначення ... до речі, бувають і евакуатори-автовози. Ну добре, евакуатор призначений для перевезення невеликої кількості автомобілів - одного-двох ... може, трьох. І ще - автовоз, як правило, перевозить справні автомобілі. А ось евакуатор - далеко не завжди.

  • Заказать в любое время суток эвакуатор Фрязино на самых выгодных условиях, быстро и по самым низким ценам

Отже, які бувають евакуатори? Перш за все, вони діляться за типом навантаження: повна або часткова. Повна навантаження - це коли весь автомобіль цілком поміщається на евакуатор. Наприклад, для наочності, уявіть собі вантажівка, в кузов якого засунули іншу машину - це буде якраз повна навантаження. Таким способом перевозять легкові автомобілі, мікроавтобуси, невеликі вантажівки, мотоцикли, квадроцикли - загалом, не найбільшу техніку.

Евакуатор часткового навантаження

Часткова навантаження - це коли половина автомобіля коштує за землі своїми колесами, а інша половина висить в повітрі, тримаючись за евакуатор. Візьміть два іграшкових вантажівки, і поставте один передніми колесами в кузов іншого. Це - часткова навантаження. У вас немає поблизу іграшкових вантажівок? Ну, тоді згадайте - вам показували таку картинку в автошколі. Мені, принаймні, показували. Ви в автошколі вчилися? Воот, згадуйте.

Однак, сучасна часткова навантаження виглядає по-іншому. Напевно, раніше не було спеціалізованих евакуаторів, і вантажівки і справді перевозилися в такій цікавій позі. Тепер же евакуатори часткового навантаження обладнують спеціальної стрілою - не тієї, яка стріла Амура, а стрілою, приблизно як у крана. Як би це пояснити? Уявіть, що з-під евакуатора ззаду висувається великий рогач ... хоча ні, я сам ніколи рогач в руках не тримав, і ви, напевно, теж. Уявіть, що ззаду висувається велика ложка, ну або вилка. Це і буде стріла. Евакуйований автомобіль на неї ставиться передніми колесами (або чіпляється за міст), і стріла трохи піднімається. Ось і все, перед автомобіля висить в повітрі, і його можна евакуювати.

Такі евакуатори справді є - у кого стріла висувається знизу, а зверху на платформу можна до того ж занурити ще один автомобіль. Але у серйозних евакуаторів, призначених для перевезення вантажівок і автобусів, стріла має Г-подібну форму, і займає (з гідроприводом) майже весь кузов. Крім того, у таких евакуаторів зазвичай кілька потужних лебідок, і купа мигалок на даху; все виглядає дуже переконливо.

Евакуатор повного вантаження: з краном-маніпулятором

Однак, повернемося тепер до евакуаторів повного вантаження. Якщо у вас легковий автомобіль (у вас адже легковий автомобіль?), То вам знадобиться саме такий евакуатор - якщо, не дай бог, звичайно - з ним що-небудь трапиться.

Евакуатор повного вантаження може бути оснащений лебідкою, або краном-маніпулятором (або і тим, і іншим). З краном-маніпулятором все зрозуміло: він своїм краном піднімає автомобіль (чіпляючи його, зазвичай, за колеса), і ставить собі на платформу (тобто в кузов). Маніпулятор може дістати автомобіль з важкодоступних місць (куди звичайний евакуатор з лебідкою не зможе під'їхати), і більш дбайливо обійтися з серйозно пошкодженим автомобілем. Але послуги маніпулятора обходяться дорожче, і навантаження займає більше часу - треба виставити упори, ретельно закріпити всі стропи, акуратно підняти і перенести автомобіль, стежачи, щоб він не розгойдувався, не крутився, і не стукнувся об щось.

Похожие страницы: