Автокрани і крани на спеціальних шасі

Автокрани і крани на спеціальних шасі

Неможливо уявити сучасне будівництво без самохідних кранів. Склалося кілька основних напрямків у розвитку шасі для них - автомобільні, спеціальні шасі (автомобільного типу), пневмоколісні, гусеничні, рельсоколесние.

Найбільш популярні в Росії крани на автомобільних шасі. Переваги автокрана - доступність, висока транспортна швидкість, швидке розгортання в робоче положення і уніфікація з існуючим парком вантажних автомобілів - були і залишаються основою популярності цього виду техніки.

  • Вы можете приобрести качественные запасные части к автокранам широкий перечень запчастей и услуг для крановых установок по самым оптимальным и низким ценам 

З освоєнням вітчизняним автопромом багатовісних шасі з'явилася можливість створювати крани з поліпшеними Вантажовисотні характеристиками, вантажопідйомність «старших» моделей зросла до 50 т, і це розширило можливості і сфери застосування автокранів. Якщо раніше 7 ... 16-тонні крани можна було використовувати для переміщення вантажів обмеженою маси, в малоповерховому будівництві та комунальному господарстві, то сучасні автокрани великої вантажопідйомності і з великою висотою підйому гака застосовують у висотному будівництві, на монтажі великих об'єктів, при под'еме- опусканні важких вантажів на значну висоту і глибину. Одночасно зрослі габаритні розміри шасі і опорний контур обмежують свободу дій автокранів на тісних майданчиках, в щільній міській забудові. Попит також зміщується в бік більшої вантажопідйомності. Сьогодні, потіснивши колишнього лідера - 16-тонний кран, найбільшою популярністю користується автокран вантажопідйомністю (г / п) 25 т, хоча попит на крани г / п 16, 17, 20 т зберігається.

У 2008 р проявилася тенденція адаптувати кранові установки до шасі з далекого зарубіжжя - ідея, давно витала в повітрі. Як показує практика, шасі зношується значно швидше, ніж кранова установка. З імпортним шасі ресурс вирівнюється. Ульяновський механічний завод № 2 освоїв шасі Ford Cargo. Клінцовський автокрановий завод розробив технічну документацію та стратифікована крани на шасі Isuzu і Hyundai. Загальне падіння попиту зупинило цей рух, але при відновленні ринку Клінцовський автокрановий завод готовий задовольнити запити на такі крани.

Основний постачальник шасі для вітчизняних кранових заводів - ВАТ «КАМАЗ», і в структурі поставок левова частка припадає на тривісні шасі 6х4, що йдуть під монтаж 25-тонних кранів КамАЗ-53229 і КамАЗ-65115, а також повнопривідне шасі КамАЗ-53228 з двосхилим ошиновкой на задній візку. Ульяновський механічний завод № 2 встановлює на шасі КамАЗ-53228 і КамАЗ-53229 крани г / п 30 т.

Не так давно кранові заводи освоїли армійське шасі КамАЗ-43118 (6х6) з односхилим ошиновкой. Іванівський «Автокран» встановлює на нього 16-тонний кран, Клінцовський завод - 20- і 25-тонний крани, Галицький завод - 25-тонний. Армійське шасі КамАЗ-63501 8х8 Галицький завод використовує для кранів в / п 32 т.

Похожие страницы: