Наступним дією необхідно перевірити, які документи заповнюються при прийманні автомобіля. Акт прийому-передачі автомобіля повинен бути складений зрозумілою Вам мовою, без застосування спеціальних термінів, в акті обов'язково повинен бути зазначений повний перелік послуг, які будуть надані вам, ціна, терміни виконання, гарантія.
- Вы можете осуществить быстрый, качественный и долговечный autoremont , диагностику и качественную консультацию от профессионалов с большим опытом работы по самой выгодной и демократичной цене.
Обов'язковою є вказівка особистих речей, які ви залишаєте в салоні авто і стану кузова і салону автомобіля, а то якщо не вказати, і ви заберете автомобіль з плямою масла на сидінні або вм'ятиною, припустимо, на двері, ви ніколи не доведете, що пошкодження завдали в автосервісі.
Обов'язково уточніть у майстри приймальника, повертають вони ваші старі запчастини, щоб переконатися, що вам їх поміняли. По можливості, попросіть Вас провести на склад сервісу, подивитися наявність запчастин і витратних матеріалів, які вони використовують у своїй роботі, оригінальні або неоригінальні, а якщо купуєте запчастини на сервісі, попередньо огляньте їх, щоб виключити можливі непорозуміння, адже встановлена запчастина вже вважається колишній в вживанні і поверненню та обміну не підлягає.
Якщо у автосервісу є власний евакуатор або партнери надають послугу евакуації, то це ще один плюс в їх скарбничку, рекомендую взяти телефон евакуатора.
Закінчити огляд автосервісу треба прилеглою територією, чи є у них стоянка, щоб бути впевненим у безпеці вашого автомобіля, якщо його доведеться залишити для довгострокового ремонту.
Ось тепер ви все перевірили, особисто переконалися, що цей сервіс підходить під ваші вимоги, машина буде знаходиться в надійних руках, можна її залишити зі спокійною душею і не переживати щодо якісного ремонту.
Спробуйте дотримуватися цих нехитрих правил, і ви знайдете свій автосервіс, в який можна буде звертатися, рекомендувати друзям і знайомим, а якщо в автосервісі ще й буде привітний персонал, з яким можна просто так поговорити про все, то відвідування буде для вас в радість, ви будете відвідувати їх з хорошим настроєм.
Якщо на даному етапі Вас все влаштувало, не треба стрімголов, бігти за своїм автомобілем, щоб пригнати його на сервіс, необхідно зробити ще кілька важливих речей: обов'язково запитати у майстра приймальника автосервісу, чи можна бути присутнім при ремонті автомобіля, швидше за все вам дадуть відповідь відмовою , тому що перебування в ремзоне сторонніх людей небезпечно для них самих, проте вам не можуть заборонити спостерігати за процесом ремонту з клієнтської зони через вікна або за допомогою відеоспостереження. У разі категоричної відмови або неможливості спостереження за ремонтом свого автомобіля, потрібно насторожитися, що автосервісу є що приховувати від клієнта, можна засумніватися в порядності, в застосовуваних технологіях ремонту та кваліфікації слюсарів.