Навчання на уроках малювання

Системне використання різних методів у навчанні на уроках малювання. Діти люблять малювати, але творчість (в тому числі і дитяче) має спиратися на знання предмета. Тому головне завдання, яке потрібно поставити перед собою вчителю образотворчого мистецтва, це навчити дітей основам малюнка і живопису. Звичайно, практика повинна бути доповнена і підкріплена теорією, історією мистецтва з показом репродукцій і т.д. Але головне все ж, щоб на уроці образотворчого мистецтва учні усвідомлено малювали. А цей процес ні в якому разі не можна пускати на самоплив; якщо діти звикнуть робити грубі помилки, складно буде їх потім переучувати. Дитина фантазує, але без "графічної грамоти" йому складно втілити свої задуми на аркуші. К Вашим услугам профессиональные уроки рисунка киев для развития творческих навыков по демократичной и доступной цене, без накруток и переплат. Та й просто робота з натури без попередньої підготовки стає для учнів звичайним срісовиваніем. Ще Гете стверджував, що одне поверхневе спостереження природи не дає художнику можливість зрозуміти її.

Образотворче мистецтво - складний предмет, який містить в собі знання про композицію, пропорціях, перспективі і т.д. Необхідно спочатку дати дітям міцну основу, а потім вже ставити нескладні натюрморти, пропонувати теми для ілюстрування, ходити на пленер і т.д.Геометральний метод незаслужено забутий, а початківцю малювальнику (5-6кл.) Він вкрай необхідний. У геометричний метод саме з цього починається навчання рисунку. Але результатом діяльності дітей повинні бути не просто абстрактні фігури, а об'єкти навколишнього світу. Наприклад: рис. 1. Щоб зобразити зайця геометричний методом: спочатку намічаються прості лінії однакового розміру. Потім зображується основна фігура (в наведеному рис. 1 - це трикутник). Інші деталі малюнка (голова, вуха, лапки і т.д.) знаходяться розподілом базових ліній на дві однакові частини і т.д. Таким способом можна малювати тварин, техніку, мультиплікаційних персонажів, архітектуру, натюрморти, пейзажі, портрети і др.Немногіе школи оснащені наочними посібниками по З, але це не біда - в будь-якому класі є дошка і крейда. Всякий вчитель малювання, який хоч раз намагався пояснити на дошці по етапах побудова малюнка, знає, як учням складно компонувати "на око", визначати пропорції основних елементів зображення. Застосування геометричний методу зображення дає великі переваги і тут.

Похожие страницы: