Класифікація мототехніки

Існує кілька класифікацій мототехніки в залежності від маси, витрати палива, типу двигуна, способу управління, інших факторів. Останнім часом при покупці-продажу мотоциклів користуються класифікацією за призначенням і компонуванні, стилю мототехніки. Підрозділ на види мотоциклів тут умовно, але цілком зручно, дозволяє розглянути плюси і мінуси моделей в залежності від бажань покупця. Давайте спробуємо розібратися у величезному світі мототехніки, розглянувши поділ на класи в залежності від комплектації та призначення.

  • Самый широкий ассортимент мотоциклов в каталог мотосалонов продажа японских, китайских, итальянских мотоциклов по доступным и лучшим ценам с гарантией качества

класичні мотоцикли

Класикою або стандартними називають мотоцикли, зберегли простоту стилю, базового оформлення. Хороша модель і для досвідченого мотоцикліста, і для новачка. Прекрасний варіант для щоденних поїздок по місту.

класичний мотоцикл

Вага зазвичай в межах 150-250 кг. Досить потужний двигун, звичайно, менше, ніж в спортивних байках. Багато моделей конструюються з жорсткою коробкою передач. Зручні при невеликих відстанях. Кермо прямий, забезпечує мінімальне навантаження на руки і спину водія. М'яке сидіння для тривалих поїздок. Можна поставити вітрове скло. Типовий представник цього стилю - Honda CB 400. Оптимальне поєднання ваги і маневреності для міських умов.

неокласика

Мото, стилізоване під минулі роки, наприклад, ретро, відтворює стиль 50-70-х років.

неокласика

Мінібайк

Мінібайке, а також покет байками і мінімото, називають мініатюрні мотоциклетів з 2-тактним мотором невеликого обсягу, з ланцюговою передачею. Здатний розігнатися при цьому до 80-100 км / ч. На мінібайке влаштовують змагання на картодромах.

Мінібайк

скремблер

Скремблер - легкий мотоцикл, створений для поїздок на поганих дорогах по місту. У нього підвіски зі збільшеним ходом, підняті високо глушники. З'явилися такі моделі в 50-60-х роках у англійських виробників Triumph, BSA.

скремблер

кастом

Назва мотоциклів походить від англійського «custom» - виготовлений на замовлення. Різновиди кастомов: чоппери, діггери, дрегстери. Так позначають техніку, виготовлену малою кількістю примірників, ексклюзивну. Сюди відносять, наприклад, перероблені серійні моделі, а також інакше оформлені. Більшість примірників - робота народних умільців, що збирається з декількох різних мотоциклетів. Це робиться для задоволення потреб і уявлень власника транспорту. Деякі вважають, що до кастомом відносяться мото, повністю зібрані самостійно власником. Відрізняються унікальними технічними характеристиками і зовнішнім виглядом.

мотоцикл Кастом

Відомі виробники, як Harley-Davidson і Honda, можуть включити в назву будь-якої моделі слово «Custom», але це не повною мірою відповідає поняттю. Однак у цих виробників можна змінювати вироби, їх комплектацію, внутрішню і зовнішню, згідно з вимогами покупця, так що при значній модифікації можна буде віднести мото до кастомом.

Є і серійні виробники кастомов, наприклад, Bourget, American IronHorse. Завод-виробник пропонує вам кілька варіантів забарвлення, обшивки, різного об'єму двигуни, вибір опцій, аксесуарів. При цьому дається заводська гарантія, проводиться гарантійне обслуговування, підтримка. Повної індивідуальності, звичайно, ви не досягнете, ваш байк НЕ буде унікальним, але зате будуть збережені переваги заводського виготовлення.

Недоліки кастомов:

висока вартість знаменитих моделей;

запчастини треба замовляти індивідуально.

чоппери

Англійське chopper (від «chop» - рубати) закріпилося як назва мотоциклів з передньої дуже довгою виделкою і подовженою рамою. На чопперах ставлять високий кермо, навіть епатажний, і високу спинку. Вперед виносяться підніжки.

На нео-чопперах зазвичай встановлюють широке заднє колесо ( «каток», ВШК - Велике Широке Колесо), суху раму без задньої підвіски. Бензобак у чопперів в формі краплі. Обов'язково зовні оформляється хромованими деталями.

чоппер

Вперше чоппери з'явилися в 50-х роках в США як переробка серійних Harley-Davidson або Indian. Зразком раннього чопера став мотоцикл Пітера Фонду у фільмі «Безтурботний їздець».

У Росії любителі чопперів виробляють їх, переробляючи «Урал», «Дніпро», додаючи двигуни автомобілів «Ока», «Запорожець», навіть з'явилося сленгове назва «ЗАЗоцікли». Є і чоппери промислового виготовлення - це моделі «Урал-Вовк».

боббер

Попередники чопперів - серійні мотоциклетів, перероблені для вуличних гонок, отримали назву від англійського bob - коротка стрижка. Вони відрізняються від чопперів в основному тим, що у останніх видаляється зайве: заднє і переднє крила, передній гальмо, сильніше перероблена рама. Боббер прийшли з тих часів, коли для повсякденного мотоциклетів робили самостійно гоночний тюнінг, для чого прибирали все, що можливо було, і форсували двигун.

боббер

дрегстер

Дрегстер - спеціальний стиль, сконструйований з найпотужнішим форсованим двигуном, великими колесами, високим кермом. Створено для популярних гонок на короткі дистанції.

Похожие страницы: